سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید لوله گالوانیزه، مانیسمان و داربستی

لوله، ابزاری بسیار پرکاربرد است که در صنایع مختلف به منظور انتقال آب، گاز و سایر سیالات از قسمتی به قسمت دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع با کمک لوله انتقال مواد امکان‌پذیر خواهد بود. لوله‌ها در دو نوع پلاستیکی و فولادی یا آهنی تولید می‌شوند. در این میان لوله‌های فولادی کاربرد گسترده‌ترین نسبت به نوع پلاستیکی دارند. لوله‌های فولادی در انواع مختلفی تولید می‌شوند و کاربرد هر یک با دیگری متفاوت است. در این بخش قصد داریم در مورد خرید سه لوله پرکاربرد فولادی یعنی لوله گالوانیزه، مانیسمان و داربستی صحبت کنیم.

خرید لوله گالوانیزه

یکی از انواع لوله‌های فولادی، لوله گالوانیزه است. این لوله در طی فرآیند گالوانیزاسیون تولید می‌شود. یعنی سطح این لوله توسط روی پوشش داده می‌شود و در واقع گالوانیزه می‌شود. فرآیند گالوانیزاسیون سبب می‌شود لوله گالوانیزه در برابر خوردگی و آسیب مقاومت مطلوبی داشته باشد.

لوله گالوانیزه در دو نوع آهنی و فولادی تولید می‌شود. تفاوت بین این دو در خصوص شکل ظاهری و وزن آن هاست. به طوری که لوله گالوانیزه فولادی ظاهری براق‌تر و وزن سبک‌تری دارد. همچنین لوله گالوانزه دارای طول عمر زیادی است. از طرفی می‌توان این لوله را بازیافت کرده و مجددا استفاده کرد. این لوله‌ها به عنوان لوله آبرسان در ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید لوله مانیسمان

لوله مانیسمان، لوله بدون درز نام دارد. از ویژگی‌های بارز این لوله می‌توان به مقاومت عالی و استحکام فوق‌العاده اشاره کرد. دسته‌بندی لوله مانیسمان بر اساس رده آن تعیین می‌شود. رده لوله مانیسمان بیانگر وزن، قطر و ضخامت این لوله است. همچنین از نظر مقاومت نیز با یکدیگر فرق می‌کنند. رایج‌ترین آن‌ها لوله مانیسمان رده 40 و رده 80 است. لوله مانیسمان رده 40 نسبت به رده  80  مقاومت بالاتری دارد. از این رو در خطوط آتش‌نشانی و برج‌ها استفاده می‌شود. لوله مانیسمان رده 80 وزن و ضخامت بالاتری دارد.

خرید لوله داربستی

لوله داربستی لوله‌ای فلزی است که با دیگر لوله‌ها متفاوت است. از این لوله به منظور نگهدارنده سازه و ساختمان استفاده می‌شود. به طور کلی جنس لوله داربستی از فلز است. در زمان ساخت یک سازه، این لوله‌ها امکان دسترسی به نقاط دشوار را فراهم می‌کنند. لوله‌های داربستی در دو نوع سبک و سنگین وجود دارند. از مشخصات این لوله می‌توان به قطر خارجی 48/3 میلی‌متر، ضخامت دیواره 3.2 میلی‌متر و طول 6 متر اشاره کرد.

جهت خرید انواع لوله‌های فولادی، ورق، پروفیل، تیرآهن و... با شماره 02154473 در ارتباط باشید و از آهن118 باکیفیت‌ترین محصولات را خریداری کنید.